JO11-1 verliest 5 minuten voor rust de wedstrijd tegen Thor JO11-1

Thor JO11-1G

Oudehaske JO11-1

12 oktober 2019 9:00

We gingen positief het veld op, maar Thor was feller als ons waardoor zij toch wel mooie kansen kregen. Maar gelukkig niks erin, dankzij de verdediging en mij. Ook kregen wij wel kleine kansjes, maar daar gingen we niet goed mee om door de bal niet in de ploeg te houden. 5 minuten voor de rust ging het mis. Er vielen 3 doelpunten vrij vlot achter elkaar, waar ik ook niet helemaal vrij in ging. Gelukkig was het rust dan konden we ons even opladen.

En dat was te merken. Na de rust schoot Tim er meteen 1 in. Dat was helaas wel voor korte duur, want Thor liet het niet toe en maak de 4-1. Het team begon ondanks die dobber weer een beetje te voetballen en de 4-2 was een feit( Tim). Helaas vielen de 5-2 en 6-2 snel achter elkaar, maar toen begonnen we wel te voetballen en vielen de 6-3 en 6-4 (beide Tim) er nog in.

Hadden we nog 15 minuten gehad dan waren we als winnaars naar huis gegaan. Maar bij deze koppen er weer voor, de volgende wedstrijd is weer voor ons.

Groetjes Lammert van der Wal (JO11-1)