De strijd tussen koplopers

GAVC JO11-1G

9 november 2019 8:45

Bultsma, S.

Oudehaske, zaterdag 9 november 08.45 uur.

VV Oudehaske JO11-1  – G.A.V.C JO11-1

Vandaag was het een belangrijke wedstrijd tegen GAVC, want GAVC staat 3e en wij 2e. We moeten Steven missen, want hij doet met de  JO10 mee.

De wedstrijd.

GAVC kreeg de aftrap, hun gingen meteen in de aanval. Na vijf minuten kreeg GAVC een vrije trap en die ging net naast. Wij hadden een paar keer een actie, maar we kwamen niet echt uit op een kans. Na de time out van de eerste helft scoorde GAVC al snel een goal 0-1.

Vlak daarna scoorde Tim 1-1! Na de goal van Tim gingen we de aanval in. Arent had twee schoten op goal. Vlak voor rust had Tim nog een goed schot. Met 1-1 gaan we de rust in.

De 2e helft.

Begin tweede helft had GAVC een corner en die werd ingekopt 1-2. GAVC was sterker op dat moment en drie minuten later scoorden ze weer uit een corner met een kop goal 1-3. Maar we komen terug, Tim scoort 2-3. Na de time out scoorde Brent 3-3. We waren weer helemaal terug en het werd spannend. Mark Bles haalde de bal van de doellijn! Toen scoorde Lennart 4-3 en toen scoorde GAVC toch nog de 4-4. En niet veel later ging de fluit, einde wedstrijd.

Na afloop kregen we nog chips en drinken van onze coach Andre!

Groetjes van Fernan (JO11-1)