Oudehaske JO11-1 wint door late treffer van FFS

Oudehaske JO11-1

FFS JO11-1G

7 september 2019 10:15

Zaterdag speelde ik met mijn team de JO11-1 in het bekertoernooi een belangrijke wedstrijd tegen FFS uit Vegelinsoord. Het was een hele spannende wedstrijd.

We begonnen goed aan de wedstrijd. We speelden goed samen en speelden volgens de afspraken die we tevoren in de kleedkamer hadden gemaakt. Al gauw kon Mark na een pass van mij de 1-0 binnen tikken. Even later kon Fernan de 2-0 maken. Lammert van der Wal maakte een paar mooie reddingen. Helaas kon hij niet voorkomen dat de tegenstander een tegengoal maakte. Met een stand van 2-1 gingen we de rust in.

In de tweede helft hadden we meer moeite met de tegenstander. Ook al deden we allemaal ons best de voorsprong te verdedigen, na de rust kwam FFS verder terug in de wedstrijd. Ze maakten hun 2e doelpunt (2-2). Het bleef erg spannend met kansen voor FSS en voor ons. Lennart maakte een paar mooie versnellingen lang de lijn maar kon helaas niet afmaken op het doel.

Omdat we de wedstrijd niet wilden verliezen hebben we alles er aan gedaan om de bal uit het eigen doelgebied te werken. Arent raakte hierbij geblesseerd en moest helaas van het veld af.

In de laatste 5 minuten lukte het Tim Hoeksma om uit de rebound van een mooie aanval nog een keer te scoren. We hebben de wedstrijd met 3-2 gewonnen!

Groeten van Brent