Oudehaske JO11-1G nog een beetje in vakantiestemming?

NOK JO11-1

Oudehaske JO11-1

23 februari 2019 10:00

Onbekend

De reis was naar Oudemirdum  NOK voor een oefenwedstrijd. De eerste helft was Jelmer keeper en stond ik links achter, de tweede helft was ik keeper. In het begin mochten we direct 2 keer een corner nemen, maar jammer, deze gingen er niet in. Later probeerde ook Lammert met prachtig schot op doel, maar op laatste moment rende er nog een tegenstander tussen. Later scoorde Yvar, en toen een van NOK en Jelmer was hierbij kansloos. En toen nog een doelpunt tegen, was een beetje slechte verdediging van ons. Toen maakte Yvar de 2-2, hij werd mooi vrijgespeeld. Daarna maakte Egbert de 3-2 en maakte hierna een buik glijding van blijdschap. Daarna scoorde NOK met fraaie kopbal bij doel. Daarna scoorde NOK nog 2 keer. Eerste helft eindigde dus met 5-3.

In de tweede helft kwam er al snel doelpunt tegen. Yvar kon nog een keer scoren en daarmee werd het 6-4. De verdere tweede helft was de tegenstander helaas beter en kregen we nog meer goals tegen. De 7-4 tegen. En daarna de 8-4 tegen, hierbij kwam tegenstander alleen op mij af, ik was kansloos. Weinig kansen voor ons, maar toch nog een doelpunt van Jurjen voor ons 8-5. Eindstand is 10-5 geworden. We lieten de tegenstander er wel vaak langs dribbelen en we gaven ze wel ruimte. Maar misschien kwam het door onze vakantiestemming en we hadden ook een week lang niet getraind. Maar voor de rest vond ik het een leuke wedstrijd. En na de wedstrijd deden we nog penalty’s en ik liet er een paar door.

Jasper Klompmaker