Oudehaske JO11-1G krijgt loon naar werken!

Sport Vereent JO11-1G

Oudehaske JO11-1

2 maart 2019 11:30

Zaterdag 2 maart moesten we onze 1e competitie wedstrijd in Oldeberkoop spelen.

We waren er allemaal. De wedstrijd kon om 11.30 beginnen. Aftrap wordt  genomen  door  Sport Vereent. Wij gingen direct druk zetten dat lukte goed en wij onderschepten de bal direct.  Yvar heeft de bal en  dribbelt langs de lijn en komt naar binnen, Goal!! 0-1 voor Oudehaske. Aftrap Sport Vereent. Wij zetten weer goed druk, maar  Sport Vereent voetbalt er goed doorheen. Kans voor Sport Vereent , redding Jelmer die bal direct uitschiet richting Lammert. Hij rent langs de zijlijn, het was trekken en duwen met de nummer 5 van Sport Vereent  maar Lammert wint het duel. Goal!! 0-2 Oudehaske. Quinten krijgt een super kans maar die gaat er nog net niet in en ook Leanne werkt hard voor de goal maar de keeper stond klaar. Sport Vereent  komt terug en scoort  1-2.  We moeten nu gaan opletten, maar het word 2-2.

Aftrap Oudehaske. Ondanks dat Mirthe de bal goed wegtikt scoort Sport Vereent toch nog 2-3. Weer aftrap Oudehaske. Weer verspelen we de bal,  2-4.  Jelmer word helemaal gek maar gelukkig is er de Rust. Jasper  gaat op goal. Oudehaske begint vel aan de 2de helft, Kim geeft de bal op Jelmer, Goal!!  4-3 . Oudehaske denkt dat  het nog kan!  Maar Sport Vereent scoort 5-3 en Oudehaske denkt nog wel aan een overwinning!!  Schot Egbert op de lat! Daarna vrije trap,  Jurjen en weer op de lat! Oudehaske wil nu wel scoren. Jelmer aan de bal, passt naar Yvar scoort!! Goal 5-4. Het kan nog makkelijk!!  Oudehaske blijft druk zetten en  het lukt de hele tijd!

Jelmer pakt de bal af, passt de bal op Kim en die komt één op één met de keeper maar mist, jammer. Jelmer geeft een voorzet op Yvar Goal!! 5-5. Iedereen juicht heel hard!!  Sport Vereent  krijgt een kans maar Karst verdedigd heel goed. Intrap Sport Vereent word goed genomen speler komt  1 op 1 met  Jasper maar Jasper pakt de bal, goeie redding Jasper!!  Uitrap van ons,  bal komt op Jurjen, Jurjen geeft de bal voor, Goal Lammert!!  5-6 Iedereen juicht echt heel hard.  Oudehaske drukt door en scoort 5-7, mooie voorzet van Lammert goal Yvar!! Aftrap Sport Vereent Oudehaske gaat door en door en scoort ook nog  5-8 Na een goeie actie van Yvar scoort Lammert. Einde wedstrijd 5-8 voor Oudehaske.

Jelmer