Cadeautje voor Coach Edze

BEW JO11-1

9 maart 2019 9:00

Y. (Ynze) van der Meulen

Zaterdag 9 maart speelde wij JO11-1 thuis tegen BEW uit Vledder. De wedstrijd gaat goed van start. Jelmer staat op goal de 1e helft en blundert even naar eigen zeggen, maar gelukkig komt er geen goal. Al snel maak Lammert de 1-0. BEW probeert de aanval in te zetten maar wordt goed geblokkeerd door Jurjen, Karst en Leanne. Door een mooie voorzet van Lammert scoort Yvar de 2-0. We gaan de rust in met een mooie 3-0. Onze coach Edze viert zijn verjaardag en trakteert in de rust op oranjekoek.

Na de rust komt Mirthe die geblesseerd is ons aanmoedigen langs lijn. In de 2e helft komen nog meer strakke acties ook door mooi spel in het middenveld waar Egbert en Karst voor zorgen. Door een mooie voorzet krijgt Quinten een doelkans wat helaas niet lukt. Er word goed met elkaar overgespeeld en al snel volgen de 5-0 en 6-0 door Yvar. Vervolgens maakt Kim de wedstrijd af met 7-0. Dan krijgt BEW nog een kans en ondanks een goede verdediging van Jasper word het 7-1. We hebben een mooie wedstrijd neergezet en onze coach 3 punten voor zijn verjaardag cadeau gegeven.

Leanne