Oudehaske 1 en de voetbalclichés

Oudehaske 1

3e klasse A

22 september 2018 14:30

Afgelopen zaterdag speelde Oudehaske 1 haar eerste competitiewedstrijd in en tegen Berlikum. Na de 2-1 nederlaag verviel ook technisch kader in voetbalclichés.

12 e minuut 0-1 Souffian. Hierna kansen op 0-2. Tjalling en Wim "Als je zelf de kansen niet benut , valt ie aan de andere kant". "Je mag je natuurlijk niet verschuilen achter de scheids, maar... (na enige discutabele beslissingen van de grensrechter van Berlikum. Vlak voor rust 1-1. "Die tegengoal valt op een heel ongelukkig moment"en "Gaat die bal er vlak voor rust niet in, dan krijg je een heel andere wedstrijd".. De tweede helft. "We vergaten te voetballen" en "Het was een wedstrijd met twee helften". "Na de 1-1 liepen we achter de feiten aan". "We kwamen niet aan voetballen toe". 2-1 87e minuut. "We stonden verkeerd". "Dat soort fouten mag je gewoon niet maken op dit niveau". "Persoonlijke fouten nekken ons". "Dit is een heel zure nederlaag". "We hadden minimaal een punt verdiend". "Vanaf nu spelen we alleen nog maar finales". "Nu moeten we ons focussen op volgende week.
Robert Verhoef. De pen schuif ik bij deze door naar Erwin Holtrop. Hij bood zich zelf aan, zodat hij verzekerd is van een plaatsje in de selectie.