Oudehaske 1 maakt het zichzelf moeilijk tegen NOK

3e klasse A

27 oktober 2018 14:30

Onbekend

Zaterdag 27 oktober 14:30. De weersomstandigheden waren prima en de grasmat lag er mooi bij in Oudemirdum. Een belangrijke wedstrijd voor NOK en Oudehaske, dit vanwege het feit dat beide teams na 5 wedstrijden de punten goed kunnen gebruiken.

Dan nu door na de wedstrijd. Oudehaske begon zwak en dat resulteerde in een 2-0 stand na 25 minuten. De 1-0 kwam door een te korte pass richting de keeper en de 2-0 was een vrije trap op rand 16 meter. Om het tij te keren werd hierna gewisseld bij Oudehaske en de tactiek aangepast. De tactische aanpassing pakte goed uit en Oudehaske kreeg weer wat grip op de wedstrijd. Door een voorzet voorlangs kwam de 2-1 die goed werd binnengeschoten vanaf 2e paal door Rick. Na de rust probeerde Oudehaske op zoek te gaan naar de gelijkmaker. Echter in de 58ste minuut kwam na een dieptepass de 3-1. Robbert was nog dichtbij de aansluitingstreffer, maar de keeper van NOK zat er goed bij. Eindstand 3-1.

Zaterdag 3 november om 14:30 staat de thuiswedstrijd tegen Heerenveense Boys op het programma. Van deze wedstrijd mag Wilmer een verslag schrijven.

Mvg,

Ralf Hofma