Oudehaske JO19-1 op bezoek bij Flevo Boys JO19-2

Flevo Boys JO19-2

Oudehaske JO19-1

1 december 2018 12:30

Op zaterdagmiddag 1 December mocht de JO19-1 alweer in actie komen nadat het op de donderdagavond ook al een wedstrijd had gespeeld. In de auto onderweg naar Emmeloord nog even naar de stand gekeken en gezien dat ze maar 1 plekje onder ons stonden, dus we rekenden op een lastige wedstrijd.

Vanwege meerdere redenen hadden we maar 11 beschikbare spelers mee, dus wisselen was niet een optie. Ondanks dat gingen we met volle moed de wedstrijd in na een goede warming-up.

De scheids blies op zijn fluit en de wedstrijd was begonnen! Na snel druk zetten ontstond er gelijk een grote kans voor Oudehaske en binnen 1 minuut lag de bal al in de goal, 0-1. Niet veel later maakte een verdediger van Flevo boys een eigengoal, een mooi cadeau terwijl het nog niet eens pakjesavond was, 0-2. Vanaf dat moment bleven wij de betere ploeg en bouwden we de stand uit naar 0-5! Daarmee konden we met een goed gevoel naar de kleedkamer voor de rust. In de 2e helft werden we iets slordiger en maakten we wat foutjes waardoor Flevo Boys terug kwam tot 2-5. Daar hadden we snel een antwoord op door de 2-6 erin te schieten. Daar bleef het uiteindelijk bij dus een vrij gemakkelijke overwinning en 3 punten mee in de tas naar Oudehaske!

Ik geef de pen door aan Chielian

Gemaakt door Joran