Aengwirden JO13-1 - Oudehaske JO 3-1

Aengwirden JO13-1

Oudehaske JO13-1G

21 april 2018 12:15

Zaterdag 21 april reisde JO 13.1 af naar Aengwirden. Het was mooi weer dus de leiders besloten extra bidons mee te nemen.

Ook was vandaag Jelmer weer van de partij na een lange tijd van blessure. Na een goeie warming-up kon de wedstrijd beginnen. We hadden ons voorbereid dat het een lastige wedstrijd zou worden, omdat Aengwirden vlak bij ons staat in de ranglijst. Het eerste kwartier speelden we niet goed genoeg. We verloren de duels en benutten onze kansen niet. Dit resulteerde in het eerste kwartier al op een achterstand van 3-0. We kwamen beter in de wedstrijd, maar dit resulteerde niet in een goal voor ons maar voor Aengwirden. De 4-0 stond op het scorebord. We lieten de moed niet zakken en gingen er vol voor. In de 19de minuut kregen we een corner. Deze werd genomen door Lars. Hij gaf de bal voor en Bjørn schoot de bal tegen de keeper aan. De bal kwam terug en Bjørn schoot met zijn verkeerde voet de bal strak in de kruising, 4-1. Met deze tussenstand gingen we de rust in.

In de rust hebben we elkaar moed ingesproken. Er was nog niets verloren. Helaas resulteerde dit niet in een goal voor ons, maar voor de tegenstander, 5-1. Niet veel later maakte Aengwirden de 6-1. Onze keeper wou de bal afkappen, maar dit ging niet helemaal goed. Kan gebeuren. De tweede helft speelden we wel beter, maar benutten we wederom onze kansen niet. Aan het eind van de wedstrijd kwam de 7-1 nog op de teller. Jammer van deze uitslag.

Morgen (dinsdag 24 april) spelen we de inhaalwedstrijd tegen WTTC en hopen we je te zien als supporter en zullen wij ons best doen om de 3 punten in Oudehaske te houden.