Oldeboorn JO11-1 tegen Oudehaske JO11-1

Oldeboorn JO11-1

Oudehaske JO11-1

17 februari 2018 9:00

We moesten tegen Oldeboorn JO11-1 voetballen. Het was een hard veld en de bal stuiterde erg veel. In het begin van de wedstrijd waren de teams ongeveer even sterk. Maar wij kwamen op voorsprong door een doelpunt van Lammert. Daarna werden zij sterker. Onze verdedigers Gjalt en Karst, onze centrale middenvelder Egbert en onze keeper Jelmer deden hard hun best om geen goal tegen te krijgen. Dat lukte vaak…… maar één keer niet, het was dus 1-1 bij rust.

Linda en Andre zeiden in de pauze dat het goed ging en gaven nog wat tips. In de tweede helft begonnen wij beter. Jurjen gaf goede voorzetten en corners en we kregen kansen. Na een foutje van de verdedigers van Oldeboorn kon Yvar de bal afpakken en alleen op de keeper af gaan en hij scoorde de 1-2. Toen kregen hun een corner en via een klutsbal vloog de bal erin en stond het 2-2. We kregen daarna nog één kans. Kim had een hard schot die de keeper nog net kon tegenhouden. De eindstand was 2-2 na een spannende wedstrijd!