Een geweldigde teaminspanning levert de JO12 3 punten op

8465PN
OUDEHASKE
tel. 0513-677622

Hoi! Ik ben deze week de aanvoerder en hier het verslag van de wedstrijd van 20 april tegen de Heerenveense boys! Wauw, wat een geweldige wedstrijd was dat tussen Oudehaske JO12 en de Heerenveense boys! Het begon allemaal met een fantastische goal van Herre na een perfecte corner van mij, waardoor we met 1-0 voor kwamen te staan. En niet veel later scoorde Jitse de 2-0!

Het team bleef goed spelen en Stijn maakte er al snel 3-0 van na een korte pauze. Onze verdediging, met Bjorn als sterke keeper, hield de tegenstander goed tegen. Bram en Thijn zorgden voor mooie corners die resulteerden in goals van Bram en bijna Stijn. Na de grote pauze bleef het team sterk spelen en scoorden Herre, Thijn, Tjitse en ik nog meer goals. Het was echt een geweldige teaminspanning met goed samenspel en doorzettingsvermogen. Martijn, Stijn en Jitse waren fantastische in de verdediging!

Wat een super overwinning, ik ben zo trots op ons team! Go Oudehaske JO12!

Groetjes Lieke Koopmans