Oudehaske JO11-1 tegen SJO RVC JO11-4

Oudehaske JO11-1

SJO RVC JO11-4

2 december 2017 9:00

Zaterdag 2 december moesten we thuis tegen SJO RVC JO11-4 uit Sint Nicolaasga. Voor de wedstrijd kregen wij in de kleedkamer een mooi boek van Andre. Het was de Bosatlas van het Nederlands voetbal en Andre had er voor iedereen een mooi verhaaltje bijgedaan. Andre nog heel erg bedankt!

JO11-1 kado

Om 9:00 begon de wedstrijd en het was heel erg mistig en koud. Wij speelden met 8 tegen 8. Oudehaske speelde vanaf het begin goed en fel en stond al heel snel op 1-0 (goal Yvar? in de 3e minuut). In de 6e minuut maakte Lammert ook al 2-0. Jurjen schoot van ver de bal er mooi in 3-0 en Lammert maakte er nog 4-0 van. Vlak voor de pauze maakte SJO RVC er 4-1 van.

JO11-1 Warming up

Ook na de pauze was Oudehaske veel beter dan SJO RVC. Maar het scoren lukte eerst niet. Toch werd het 5-1 door een eigen goal na een actie van Jurjen. Snel daarna schoot Yvar  de 6-1 binnen. De 7-1 was weer een eigen goal na een schot van Gjalt. Toen was de wedstrijd afgelopen en hadden wij weer gewonnen.

Groetjes,

Gjalt Faber