Oudehaske JO12-1: One Team One Mission

Jousterweg 140 A
8465PN
OUDEHASKE

Vandaag speelden we thuis tegen vv Heerenveen.

We begonnen de wedstrijd goed. De bal werd goed overgespeeld en de verdediging was erg goed. Jammer genoeg kwamen we eerst 0-1 achter te staan, maar Jildert scoorde niet snel daarna de gelijkmaker: 1-1!!! Ondanks dat we goed ons best deden volgden hierna de 1-2  en de 1-3.
Met deze stand gingen we de rust in.

Na een motiverende toespraak van Sjoerd en Leon gingen we vol vertrouwen het veld weer in.
De 2e helft begon goed! Dit was een spannende helft. We waren goed gewaagd aan vv Heerenveen. Bram scoorde niet veel later de 2-3!!! En hij was goed op dreef want ook de 3-3 schoot hij binnen!! Hierna kwam Herre met wereldgoal en werd het 4-3!! Hierna kwam vv Heerenveen sterk weer terug met 4-4 en 4-5. Jildert wist er nog de 5-5 in te schoppen! Helaas scoorde vv Heerenveen de 5-6, en dit werd helaas het winnende doelpunt.

Ons team heeft het heel goed gedaan en het was een spannende wedstrijd. Maar we hadden een gelijkspel wel verdiend.