Oudehaske JO12-1 verovert in een midweekse wedstrijd de koppositie

8465PN
OUDEHASKE
tel. 0513-677622

Het was weer een leuke wedstrijd. We begonnen de wedstrijd positief. We hadden extra lange opwarming, dus waren we goed in vorm. We hebben voor het eerst gewonnen met ons team, ondanks dat Lieke, Bjorn en Herre er niet waren. Gelukkig kon Stijn (jo-13) meedoen.

We hadden al binnen 7 minuten een goal van Jitse. We hadden veel kansen en vijf minuten later maakt Thijn 2-0. We stonden veel vrij waardoor we veel over konden passen. LSC had een goede keeper anders hadden we wel meer kunnen scoren. Jitse doet een poging, maar mist, Bram doet een poging, maar mist, Thijn doet een poging, maar mist, Stijn doet een poging, maar mist. In de eerste helft maakt Stijn de 3-0 en schiet Jildert vanuit de corner van Bram de bal in de goal. 4-0!

Na de rust gleed iemand van LSC uit waarbij Jitse ook onderuit ging. We dachten dat het een overtreding was, maar helaas voetbalden ze  gewoon door waarbij ze scoorden, 4-1. We maakten nog meer mooie doelpunten, maar kregen helaas ook wat tegendoelpunten. Jildert schoot de bal hard en krachtig in de goal, toen was het 5-1. Thijn nam een corner en Tjitse kopte de bal mooi in de goal  6-1. We stonden op een kluitje bij de corner van de tegenpartij en toen viel helaas de 6-2. Thijn gaf de bal voor op Bram. Bram stond alleen voor de keeper. Bram speelde de keeper voorbij en scoorde de 7-2. Thijn gaf een hakje op Jitse en die was helaas net mis. Jildert schoot op de kruising. Als laatst nam LSC een corner en dat was een kopbal, 7-3.

De scheids floot af einde wedstrijd. We zijn heel blij want we staan nu 1e  in de poule.