Oudehaske 1 blijkt niet zonder de vaste verslaggever te kunnen

7943AZ
MEPPEL
tel. 0522-255252

Oudehaske moest afgelopen zaterdag aantreden tegen kampioenskandidaat nr 1. Door een waslijst aan afwezigen, werd er gekozen voor een behoudende tactiek.  De meest gevoelige afwezige was wederom de vaste verslaggever.  Sinds zijn afwezigheid werd er geen punt meer behaald. Besloten is dan ook om hem ter revalidatie naar Nieuw Zeeland te sturen.

Oudehaske probeerde tegen MSC de bal achter de laatste linie te leggen om zo tot kansen te komen. Na ca 20 minuten was het Dennis die koelbloedig zo'n pass wist te benutten. Ondanks de druk van MSC bleef Oudehaske vrij gemakkelijk overeind.  Een verdwaalde bal van Joram leidde bijna zelfs tot een tweede goal. Hierna leidde twee scheidsrechterlijke dwalingen tot de gelijkmaker.  Bij een onterecht gegeven hoekschop werd Gerrit onjuist aangevallen waardoor de bal eenvoudig in het doel werd geschoten. ( zie Twitter MSC Meppel) . Nog niet bekomen van dit onrechtvaardige , waren de Haskers nog niet bij de les, en lag binnen de minuut de bal wederom in het netje.

De tweede helft een zelfde spelbeeld. En wederom was het Dennis die een diepe bal kreeg toegestuurd.  Echter was het polletje van Noppert hem niet goed gezind. Na ca een half uur spelen, wederom twee tegengoals in een paar minuten , waardoor de wedstrijd was gespeeld. Een terechte nederlaag met perspectief.

Aankomende zaterdag staat een cruciale wedstrijd op het programma voor Oudehaske 1. Om 14:30u wordt afgetrapt tegen Nagele 1. Indien Oudehaske drie punten thuis weet te houden, wordt afstand gehouden van de onderste regionen. Bij wederom een verliespartij kunnen de onderste ploegen akelig dichtbij komen.

Ype en Jorrit zijn mannen kunnen zaterdag alle steun daarom goed gebruiken. Komt allen om 14:30u naar ons Sportpark Pieter Bultsma!