Wedstrijdverslag 04-11-2017: Scharnegoutum'70 JO11-4 - Oudehaske JO11-1.

Scharnegoutum'70 JO11-4

Oudehaske JO11-1

4 november 2017 10:15

Oudehaske denkt dat het een makkelijke wedstrijd wordt, maar we beginnen heel  slecht aan de wedstrijd. Er komt een kans voor Scharnegoutum: Goal (1-0). Oudehaske komt  achter.

20ste minuut: Jurjen aan de rechter flank geeft een voorzet op de rug van de tegenstander: GOAL!!! (1-1)

Aftrap Scharnegoutum. Er is een aanval van Scharnegoutum na wat gepass is het een goal voor Scharnegoutum (1-2).

Na de Aftrap van  Oudehaske is het rust, eerst even wat ranja en Andre zei: Het kan veel beter!

De tweede helft is begonnen, het is heel lang 2-1 maar ineens komt Yvar met een goede pass op Joris. Joris staat 1 op 1 met de keeper en hij scoort! Het staat 2-2.

Aftrap Scharnegoutum. De  aanvaller van Scharnegoutum geeft een goede pass voor de goal langs en door die goede pass  komt er een 1 op 1 kans met de keeper. Maar Jelmer pakt de bal. De verdedigers Karst, Gjalt en Egbert zetten heel goed druk waardoor het de aanvaller erg moeilijk gemaakt werd.

Nu is er een corner van Oudehaske en Joris kopt hem er in. Het staat nu 2-3!

Er komt weer een aanval van Oudehaske, Yvar past de bal op Jurjen en Jurjen geeft hem voor op Lammert maar hij komt in de handen van de keeper. Maar de keeper van Scharnegoutum laat de bal los en hij komt voor de voeten van Lammert en Lammert schiet: GOAL!!!