TOP’63 JO11-1 tegen vv Oudehaske JO11-1

TOP'63 JO11-1

Oudehaske JO11-1

11 november 2017 9:45

Zaterdag moesten we de uitwedstrijd tegen Top ‘63.

Er waren grote jongens bij Top ‘63. Het begin van de wedstrijd was moeilijk, Gjalt, Karst, Egbert en Joris moesten alles doen om de ballen tegen te houden.

En toen kwam een corner van Jurjen en hij gaf voor en die kwam op het hoofd van de tegenstander GOAL 0-1! Toen kwam een corner van Lammert, hij schoot tegen de voeten van de tegenstander en toen schoot hij in het midden boven GOAL 0-2! Yvar gaf voor op Jurjen en Jurjen schoot laag in het hoekje GOAL 0-3!

RUST

We passten een beetje over en kwamen op hun helft en Jurjen gaf voor op Yvar en kreeg hem niet goed en Joris schoot van afstand er in GOAL 0-4! Karst, Gjalt en Egbert hadden veel ballen gestopt en maar één bal kwam erdoor: 1-4. En toen nog een afstand schot in de kruising maar Jelmer dook naar de kruising en hield hem. Daarna was er nog een corner voor Top ‘63 die ging er in. De eindstand werd daardoor 2-4.

Verslag geschreven door Lammert Westra