Wedstrijd JO12 daalt tot het vriespunt

CREIL

Creil-Bant JO12-1 - Oudehaske JO 12-1
Oudehaske, zaterdag 11 december 2021

Vandaag was de laatste competitiewedstrijd tegen Creil-Bant op een diepgevroren veld. We begonnen de wedstrijd erg slapjes waardoor het in de eerste 7 minuten al 3-0 voor Creil-Bant stond. We weten nog 2 doelpunten te maken in de eerste helft maar dat doet Creil-Bant ook, in rust is de stand 5-2.

Tweede helft Creil-Bant maken na rust al gelijk een doelpunt het is 6-2. Heel even later schiet Jarno de bal net voor de goal langs. Daarop komt Creil-Bant met een snelle aanval en er werd hands gemaakt. Dus helaas een penalty en die wordt er netjes ingeschoten, het is 7-2. Kort daarna wordt het 8-2.

Oudehaske speelt diverse ballen op de goal maar ze willen er niet in. Daarna komt Creil-Bant met een uitbraak maar die wordt gestopt. Oudehaske komt daarna met een counter en Jarno schiet hem er eindelijk in 8-3! Helaas krijgen we snel een tegengoal te verwerken en is het 9-3. Na een overtreding krijgt Oudehaske een penalty. Jarno schiet deze netjes in en daarmee komt de eindstand op 9-4.

Groetjes Nikai, JO12-1