Creil-Bant pakt periodetitel na spannende topper tegen Oudehaske JO12

8465PN
OUDEHASKE
tel. 0513-677622

Voor de wedstrijd begon, kwam André met een preek. Daarna ging de wedstrijd van start. S.c. Bant had na 15 min een 0-2 voorsprong, maar in het 2e kwartier kopte Steven hem prachtig in (1-2). We kregen nog wat kansen maar dat was niet genoeg. S.c. Bant had heel wat schietkracht in de benen en gingen veel met de lange bal spelen.

De tweede helft begint. Iedereen was er van overtuigt deze pot te winnen. De tweede helft was ook veel beter, we maakten nog een goal, maar zij ook. De uitslag was uiteindelijk 2-3 en daardoor zijn zij kampioen in de 2e klasse. Wij moeten volgende week winnen om tweede te staan. We gaan ervoor!!

Groetjes Wybe, JO12-1