Businessclub Oudehaske organiseert bedrijfsbezoeken

8 december 2022 11:00

Op zondag 27 november stond er andermaal een activiteit op het programma voor de Businessclub. Ditmaal mochten een aantal leden meer vertellen over hun onderneming en ze meenemen in hun dagelijkse gang van zaken. Hierbij was het weer gezellig druk waarbij ongeveer ieder lid aanwezig was.

Om 14.00 uur werd er afgetrapt onder het genot van een gebakje en een bakje koffie bij Kicksports van Eshan Momenzadah. Hierbij nam Eshan ons mee in kickboks wereld, de geschiedenis achter het ontstaan van Kicksports en werd er ook uitgelegd voor welke maatschappelijke functie Kicksports en Kick2Move dient. Ook sprak Eshan zich uit over de ambities die hij heeft met Kicksports.

Op hetzelfde bedrijventerrein werd vervolgens de tweede onderneming bezocht, namelijk Autoservice Stol. Hierbij vertelde Marcel Stol meer over het ontstaan van zijn garage, de historie en de groei van zijn garage. Ook konden de leden zien welke mogelijkheden er zijn op het gebied van auto onderhoud. Daarnaast kon een ieder Marcel zijn prachtige garage aanschouwen.

Als derde werd de buurman van Autoservice Stol bezocht, namelijk Berger Pelletkorrel. Hierbij nam Thymen Berger de BC leden mee in de wereld van de Pelletkorrels. Thymen gaf hierbij een inkijk in het proces wat er achter de schermen afspeelt met betrekking tot de palletkorrels en gaf hierbij ook aan wat voor veranderingen Berger Pelletkorrel heeft doorgevoerd de afgelopen jaren om op die manier steeds effectiever te worden. Vervolgens werd er onder het genot van een borrel en hapje verder gesproken om vervolgens richting het slotstuk van de dag te gaan.

Het slotstuk vond plaats bij BC lid Restaurant By Aalzen. Hier werd een heerlijk buffet aangeboden door Aalzen en werd er lekker geborreld en gegeten door alle leden.

Hierbij willen wij alle leden die zo gastvrij zijn geweest van harte bedanken voor de gastvrijheid en de aanwezige leden ook bedanken voor de gezellige en geslaagde middag!

Voor de foto’s verwijzen wij u naar de Facebook pagina van VV Oudehaske.

Bestuur Businessclub Oudehaske