Businessclub VV Oudehaske groeit verder en verwelkomt nieuwe leden!

6 oktober 2022 8:45

Het is enige tijd stil geweest rondom de nieuwe hoofdsponsor vanaf het seizoen ’22-’23: de stichting Businessclub VV Oudehaske. Na een succesvolle eerste activiteit op 27 augustus werden tijdens een boottocht op de Friese Meren een aantal nieuwe leden verwelkomt. In dit nieuwsbericht worden de diverse ontwikkelingen toegelicht.

Nieuwe leden verwelkomt!
In het nieuwsitem van voor de zomer (klik hier) kon al medegedeeld worden dat de teller reeds op 16 Businessclub-leden stond. Enkele maanden later is deze teller opgelopen tot maar liefst 21 leden. Onder andere de bedrijven: Fitstudio Sayan, Greensport, European Airfilter Group (EAG-Filters), Berger Transport hebben zich aangesloten. Een totaaloverzicht van de leden is op onze website te vinden.

Nieuwe secretaris
Sinds de oprichting van de Businessclub stond de vacature voor secretaris open. Inmiddels is een geschikte kandidaat gevonden voor deze functie, namelijk Jochum Meester. Velen van jullie hebben Jochum al ontmoet tijdens de eerste activiteit. Jochum is werkzaam bij GietMooi.nl op de administratie en verzorgt hier onder andere de planningen. Daarnaast is hij raadslid van de FNP in de gemeente De Fryske Marren.

Stichting opgericht via de notaris
Op vrijdag 16 september heeft het bestuur de definitieve akte getekend bij Hoekstra & Partners Notarissen in Sint Nicolaasga. geworden. Het tekenen van de akte heeft even op zich laten wachten vanwege behoorlijke drukte bij de notaris, maar met deze handtekeningen is de Businessclub eindelijk officieel.

Afbeelding10.jpg

Contract getekend met voetbalverenging
Tijdens de ALV op vrijdag 30 september is het contract tussen de voetbalvereniging en de Businessclub ondertekend door voorzitter Jelle Wassenaar en Berend Berger. Hiermee is contractueel bevestigd dat de Businessclub de nieuwe hoofdsponsor van voetbalvereniging Oudehaske is geworden!

Afbeelding2.png

Tweede activiteit Businessclub
Op zondag 27 november staat alweer de tweede activiteit met de Businessclub gepland. Tijdens deze activiteit worden een aantal bedrijven van onze leden bezocht. Tijdens deze middag kunnen de leden vertellen waar zij zich met het bedrijf mee bezig houden. Deze middag wordt afgesloten met een heerlijk diner. Meer informatie over deze activiteit volgt in de loop van de tijd, maar zet de datum alvast in de agenda.

Daarnaast heeft Berend tijdens de boottocht reeds bekend gemaakt dat tijdens een gezamenlijke lunch met de spelers van de eerste selectie de nieuwe tenues gepresenteerd worden. De leden van de Businessclub ontvangen tijdens deze lunch de softshell jassen met daarop het logo van de Businessclub op geborduurd.

Vervolg
De komende weken gaan we ons bezig houden met het verder concretiseren van de plannen voor de tweede activiteit en het organiseren van de lunch. Daarnaast gaan we logischerwijs ons de komende tijd bezig houden met het benaderen van bedrijven uit de omgeving en op zoek naar potentiële nieuwe leden van de Businessclub. Mocht u bedrijven weten die geïnteresseerd zijn in een dergelijk concept en onze voetbalvereniging een warm hart toedragen? Dan horen wij dat uiteraard graag!

Interesse?
Mocht bij u inmiddels ook de interesse gewekt zijn in de Businessclub en/of wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact op met één van de bestuursleden of deelnemende leden.

Via de volgende link is een informatieflyer te downloaden.

Berend Berger                            06 52 31 77 80
Diana Bles                                  06 30 08 27 53