Informatie programmaboekje sponsoring

Wat is een programmaboekjesponsor?
Promoot uw product of bedrijf en wordt sponsor in ons programmaboekje! Als programmaboekje sponsor sponsort wordt uw bedrijfslogo getoond in de programmaboekjes die verkocht worden voorafgaand aan de wedstrijd van Oudehaske 1. De kosten voor deze sponsoroptie bedragen slechts €50,-. Deze sponsoroptie is een ideaal middel eens goed in beeld te komen bij alle bezoekers van de thuiswedstrijden van Oudehaske 1.

Wat levert het op?
Wanneer u besluit onze voetbalvereniging te steunen middels programmaboekje sponsoring, krijgt u het volgende van ons terug:

• Uw bedrijfslogo wordt getoond in het programmaboekje van onze voetbalvereniging;
  • Uw bedrijfslogo wordt het gehele voetbalseizoen getoond op onze programmaboekje sponsorpagina.

Interesse?
Kortom, met de sponsoroptie programmaboekje sponsoring bereik je een groot publiek binnen en buiten de vereniging. Mocht u geïnteresseerd zijn in deze sponsorvorm of hebt u nog vragen en/of opmerkingen? Dan kunt u dit laten weten aan de sponsorcommissie door een mail te sturen aan [email protected].