Dames 1 zoekt nieuwe train(st)er voor het nieuwe seizoen

4 februari 13:15  Voetbalvereniging Oudehaske zoekt voor het nieuwe seizoen 2024/2025 een nieuwe trainer/trainster voor de Vrouwen 1. Het team is actief in de 5e klasse en het team is jong, hecht, gedreven én gezellig. Het team wil graag voortborduren op de stappen die de afgelopen jaren zijn gezet en nieuwe doelen stellen. Ben jij de trainer die dit team verder helpt?meer »

Verleng je seizoenskaart van sc Heerenveen en steun onze club!

Gisteren, 25 april 13:00  Zoals waarschijnlijk de meeste van jullie van op de hoogte zijn, is woensdag 24 april j.l. bij sc Heerenveen de campagne gestart voor het verlengen van je seizoenskaart(en). Doordat onze vereniging deel uitmaakt van het Sportief Partnerschap wordt onze vereniging een mooie manier geboden om ons financieel te steunen. Hieronder lees je verder hoe. meer »

Wederom een geweldige opbrengst Jeugd Sponsor Muntenactie!

23 april 11:00  Vrijdagavond 19 april was het zover, het grote Jeugdsponsoractie slotgala. Hier werden de uitslagen bekend gemaakt voor alle clubs die mee hebben gedaan aan deze actie. Vanuit onze vereniging heeft de JO11-1 de actie gepromoot en tevens geholpen met het binnen halen van extra munten op zaterdag in de Poiesz winkel te Oudehaske. Gezamenlijk met hun 2 leiders waren zij deze avond van de partij.meer »

Vijf nieuwe bedrijven sluiten zich aan bij de Businessclub!

18 april 17:15  De Businessclub van voetbalvereniging Oudehaske heeft namelijk vijf nieuwe leden mogen verwelkomen. De bedrijven Staalbouw van den Berg, MwL Montage Service, Bakmakker, Sjouke Schiere en VLI Transport B.V. hebben zich aangesloten bij de Businessclub. Het bestuur is erg blij dat de bedrijven en Sjouke zich hebben aangesloten. meer »

Aankondiging afschrijving contributie tweede helft seizoen ’23-‘24

16 april 16:30  Binnenkort zullen wij de halfjaarlijkse contributie. In de week 17 (22 – 26 april) aanstaande zal de contributie voor het 2e halfjaar van dit seizoen afgeschreven gaan worden. Zorg er alsjeblieft voor dat er voldoende saldo op je rekening aanwezig is op deze datum. Dit geldt voor alle leden die een incassomachtiging hebben afgegeven. meer »

Onze jeugdspelers gaan rennen voor onze club, steun ze nu!

15 april 17:30  Op woensdag 15 mei doen de jeugdspelers van onze voetbalvereniging mee aan een grote sponsorloop van sc Heerenveen, bij het Abe Lenstra Stadion. Als Sportief Partner mogen de jeugdspelers van vv Oudehaske (t/m 12 jaar) hieraan meedoen. Dit belooft een prachtig uitje te worden voor de deelnemers, dat wil je niet missen. En de opbrengst gaat naar onze eigen club! Doe je mee en steun je ons?meer »

Maandag/vrijdagploeg geeft vv Oudehaske een nieuwe clubvlag!

10 april 17:30  Op zaterdagochtend 6 april hebben de leden van de maandag/vrijdagploeg vv Oudehaske een nieuwe jubileumvlag geschonken. De huidige vlag was nog van het vorige jubileum, maar de nieuwe clubvlag toont onder het vv Oudehaske logo 1963 -2023. Daarmee wordt elke zaterdag nu weer recht gedaan aan het 60 jarig bestaan van onze verening. meer »

Businessclub-lid in the spotlight: GietMooi

3 april 15:30  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor onze clubleden, vrijwilligers en andere betrokken bij onze voetbalclub duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op GietMooi uit Sint Nicolaasga. meer »

Inventarisatie geïnteresseerden in 7x7 voetbal 18+ op vrijdagavond