Nacompetitie Oudehaske 1: met de bus naar Drachten

16 juni 2022 18:30

Aanstaande zaterdag 18 juni vertrekt Oudehaske 1 met haar begeleiding met de bus naar Drachten voor de nacompetitiewedstrijd tegen voetbalvereniging Dokkum. Dokkum wist in de eerste ronde, na verlenging, met 3-5 te winnen van QVC uit Stavoren. Op dit moment zijn er nog enkele stoelen vrij, meld je daarom snel aan bij Rene Waterlander.

Voor meer informatie over de busreis en hoe je je kunt aanmelden, zie nieuwsitem van afgelopen week.

Wedstrijdgegevens
18 Januari 2022
v.v. Oudehaske 1 (3e klasse A)– v.v. Dokkum 1 (4e klasse B)

Locatie: Sportcomplex De Peppel:

Gauke Boelensstraat 101
9203 RK Drachten

Aanvangstijd wedstrijd: 14:30u

De busreis
Er zal een dubbeldekker bus afreizen naar Drachten. Verzamelen om 12:30 op de parkeerplaats van ons Sportpark Pieter Bultsma. De bus vertrekt om 12:50 uur.  Er is geen tijd om te wachten op afwezigen, zorg er dus voor dat je op tijd bent!

Drinken in de bus dien je zelf mee te nemen .

Hoe laat we weer terug zijn is op dit moment onbekend en afhankelijk van eventuele verlening en penalty's

Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, kan je terecht bij Rene Waterlander.