Informatieavond Businessclub een groot succes!

22 april 2022 15:30

Afgelopen woensdag, 20 april j.l; heeft de informatieavond over het oprichten van de Business Club voor onze voetbalvereniging plaatsgevonden in het Kulturhûs te Oudehaske. Tijdens deze avond werden alle aanwezigen geïnformeerd over de plannen. Uiteindelijk sloot Jan Noppert, voorzitter van de Business Club van VVI, de presentatie af door zijn ervaringen te delen met dit initiatief.

Op de informatieavond mochten 40+ aanwezigen genoteerd worden. Dit aantal was opgebouwd uit geïnteresseerde vrijwilligers en leden, bestuursleden, afgevaardigden van de business club van VVI en (potentiële) sponsoren die deel willen nemen aan dit fantastische initiatief.

Nadat iedereen voorzien was van een kop koffie en lekkere versnapering had gekregen van Sjaak, werd de presentatie gestart door Erwin en Wilmer. Een korte en bondige presentatie, waarin een duidelijk beeld geschetst werd bij de aanwezig van de plannen van de Business Club.

Business Club leden
Nadat de presentatie afgelopen was en de aanwezigen onderling de plannen met elkaar besproken hadden, vulden de eerste aanwezigen de inschrijfformulieren in om zich aan te melden. Inmiddels kan met een ieder gedeeld worden dat de teller met aantal leden al op 16 (!) staat.

De volgende bedrijven hebben namelijk toegezegd om deel te nemen aan de Business Club: GietMooi, Aannemingsbedrijf Bangma B.V., Gerard Stoker Schilderwerken, Verzekeringsvisie, Pure Air Solutions, Blesbouw, Bilijam Assurantiën, Berger Pelletkorrel, PreTon, TN Slopen & Saneren, Kagiso, Berger Transport, Stol Autoservice, Noord-Nederlandse Groepsaccomodaties, Regent Makelaars en Priore Accountants & Belastingadviseurs.

Vervolg
Hoe nu verder? De komende weken gaan we ons bezig houden met het opzetten van de stichting, pagina op de website van onze voetbalvereniging en eigen social media kanalen. Daarnaast wordt gekeken naar mogelijke data om het eerste uitje met de toegezegde leden van de Business Club te kunnen organiseren.

Logischerwijs gaan we de komende tijd ons bezig houden met het benaderen van bedrijven uit de omgeving en op zoek naar potentiële leden van de Business Club. Mocht u bedrijven weten die geïnteresseerd zijn in een dergelijk concept? Da horen wij dat uiteraard graag!

Interesse?
Mocht bij u inmiddels ook de interesse gewekt zijn in de Business Club en/of wilt u meer informatie ontvangen? Neem dan contact op met één van de oprichtende vrijwilligers.

Via de volgende link is een informatieflyer te downloaden.

Berend Berger                     06 52 31 77 80
Diana Bles                           06 30 08 27 53