Voetbalvereniging Oudehaske richt Businessclub op

28 maart 2022 7:00

Nadat Aannemingsbedrijf Bangma B.V. bekend heeft gemaakt na 15 seizoenen te stoppen als hoofdsponsor van onze voetbalvereniging, hebben diverse vrijwilligers de handen ineen geslagen en zijn gestart met het inventariseren van verschillende oplossingen. Meerdere oplossingen zijn aan bod gekomen, waaronder een nieuwe hoofdsponsor vinden of meerdere bedrijven bundelen tot één gezamenlijke hoofdsponsor.

Over deze laatste optie is veel enthousiasme binnen de vereniging ontstaan. Dit was aanleiding om dit idee verder uit te werken. Inmiddels hebben al meerdere sponsoren toegezegd om deel te nemen aan de Business Club. Maar wat houdt een Business Club nou precies in?

Business Club
Een Business Club is simpelweg de hoofdsponsor van onze vereniging, maar bestaat, in tegenstelling tot de huidige hoofdsponsor, uit een groep bedrijven/sponsoren die onze voetbalvereniging een warm hart toedragen. Gezamenlijk zijn zij bereid om te investeren in onze vereniging. Deze Business Club biedt bedrijven de kans om hun bedrijf via onze mooie vereniging optimaal te promoten en andere lokale ondernemers te leren kennen en daarmee hun netwerk uit te breiden. Waarbij gezelligheid voorop staat.

Als tegenprestatie wordt voor deze Business Club diverse activiteiten georganiseerd, waarmee de sponsoren onderling hun netwerk uit kunnen breiden en wellicht iets voor elkaar kunnen betekenen. De opbrengst van deze Business Club is voor algemeen gebruik, zowel voor de senioren-, vrouwen- als de jeugdelftallen.

Informatieavond
Om andere bedrijven ook bekend te maken met de plannen omtrent de Business Club, wordt op 20 april a.s. een informatieavond georganiseerd voor alle geïnteresseerde leden, ouders/verzorgers (van leden), sponsoren en betrokkenen in het Kulturhûs in Oudehaske. Tijdens deze avond wordt een presentatie gehouden met een toelichting op de plannen van de Business Club. Inloop is mogelijk vanaf 19:30u voor een lekkere kop koffie. Om 20:00u start de informatieavond.

Aanmelden
Bent u geïnteresseerd in de Business Club en van plan de informatieavond te bezoeken? Aanmelden is dan wenselijk en mogelijk door een mail te sturen naar [email protected]. Besluit u op het laatste moment om alsnog langs te komen? Ook dat is geen probleem, iedereen is van harte welkom! Weet u een bedrijf dat wellicht ook geïnteresseerd is in een dergelijke netwerkgroep? Dan verzoeken wij u dit bedrijf zeker uit te nodigen.

Heeft u op voorhand al vragen of kunt u niet meer wachten tot meer informatie gedeeld wordt tijdens deze avond? Via de volgende link is een informatieflyer te downloaden of neem contact op met één van de oprichtende vrijwilligers.

We hopen op een grote opkomst met veel geïnteresseerden! Tot woensdag 20 april in het Kulturhûs.

Berend Berger                     06 52 31 77 80
Diana Bles                           06 30 08 27 53