Nieuwe balzuil voor onze voetbalvereniging

27 februari 2022 11:45

Elke wedstrijd van het eerste elftal is er een zogenoemde wedstrijdsponsor. Om deze wedstrijdsponsoren nog meer zichtbaarheid te geven, is er een balzuil geïntroduceerd. Deze zuil staat iedere thuiswedstrijd op het veld. Tijdens de afgelopen wedstrijd Oudehaske - Makkum werd de bal voor het eerst gepresenteerd.

Naast een vermelding van het bedrijfslogo van de wedstrijdsponsor op de website en in het programmaboekje, is deze nu dus ook te bewonderen op de balzuil. Op deze manier wordt er breed aandacht geschonken aan de bedrijven die wedstrijdsponsor zijn.

De balzuil is gebouwd door onze vrijwilligers Luuk en Mark Bles van Blesbouw. Vervolgens heeft Wijnand van der Meulen van A.W. van der Meulen Schilderwerken de zuil voorzien van onze oranje/zwarte-clubkleuren. Uiteindelijk is de balzuil gefinancierd door oud-voorzitter Hans Hak.

Afgelopen zaterdag was het de primeur aan wedstrijdsponsor Autoservice van Es. Bent u benieuwd welke wedstrijdsponsoren nog meer op het programma staan dit jaar? Deze zijn te vinden via deze link: https://www.vvoudehaske.nl/214/wedstrijdsponsoren/

Namens de Sponsorcommissie willen wij Luuk, Wijnand en Hans nogmaals hartelijk bedanken voor deze fantastische balzuil!

Sponsorcommissie