Aannemingsbedrijf Bangma B.V. stopt als hoofdsponsor bij v.v. Oudehaske

2 februari 2022 9:30

Enkele weken geleden is bekend geworden dat Aannemingsbedrijf Bangma B.V. stopt als hoofdsponsor van onze voetbalvereniging. Na een periode van maar liefst 15 jaar is het bedrijfslogo van Bangma vanaf komend seizoen niet meer terug te vinden op de wedstrijdkleding van ons vlaggenschip.

Nadat toenmalig hoofdsponsor De Koningshof bekend gemaakt had te stoppen, trad “Houtbouw de Bevers” aan als nieuwe hoofdsponsor van Oudehaske. De Bevers waren destijds met name gericht op de bouw van tuinhuisjes, schuttingen en walbeschoeiingen. Ook verkochten ze speeltoestellen, tuinmeubelen en tuinhout. Enkele jaren later realiseerden zij ook aanbouwen bij bestaande woningen en werden er nieuwe daken geplaatst.

In 2010 nam Houtbouw de Bevers het bedrijf Bangma uit Oosterzee over.  Aangezien “Bangma” een bekende naam was in de omgeving door de vele projecten binnen de agrarische sector, maar ook binnen de renovatie- en nieuwbouwprojecten werd besloten verder te gaan onder de huidige naam “Aannemingsbedrijf Bangma B.V.”.

Vanaf het seizoen 2011/2012 werd de kleding met het Bevers-logo vervangen door nieuwe kleding met het actuele bedrijfslogo van Bangma B.V. Leuke bijkomstigheid is dat in januari 2021 de Bevers weer onderdeel is geworden van Bangma B.V. en verder gaat onder de naam “Bevers Houtconstructies”.

Dankbaar
“Als club vinden we het natuurlijk erg jammer dat Bangma B.V. heeft besloten om te stoppen als hoofdsponsor bij onze mooie vereniging. Maar we zijn natuurlijk enorm blij en trots dat dit mooie bedrijf 15 jaar lang als hoofdsponsor aan onze vereniging verbonden is”, aldus voorzitter Jelle Wassenaar. “Gelukkig nemen we als club niet volledig afscheid van Bangma. Sinds december vorig jaar hebben we alle reclameborden laten vervangen door het nieuwe bedrijfslogo. Deze blijven hopelijk nog wel even hangen”.

Namens de gehele voetbalvereniging en het eerste elftal willen wij Jan en Berend nogmaals enorm bedanken voor hun bijdrage de afgelopen jaren! Met hun prachtige logo op de borst gaan we er alles aan doen om te handhaven in de derde klasse.

Voetbalvereniging Oudehaske