Grote Clubactie 2021 van start. En wij zijn uiteraard van de partij!

18 september 2021 10:15

Vandaag is de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie voor het seizoen '21-'22 van start gegaan. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Wat dit jaar het doel van de Grote Clubactie gaat worden, is tot dusver nog niet helemaal bekend. De Jeugdcommissie gaat gezamenlijk weer mooie doelen vaststellen.

Verantwoord loten verkopen
Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon.

Opbrengsten
Een lot van de grote club actie kost € 3,00 en van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar de clubkas! En dat is natuurlijk mooi meegenomen en want hiermee kunnen we als club extra investeren. Het lijkt misschien alsof alles vanzelf komt, maar als voetbalvereniging moet je continue investeren in materialen, voorzieningen en uiteraard de jeugdopleiding zelf. Denk hierbij aan trainingsmaterialen, ballen, hesjes, trainerscursussen, een computer, kleedruimten en andere voorzieningen.

Voor bedrijven, voetbalteams, vriendengroepen en wie maar wil bestaat er de mogelijkheid om een superlot te kopen. Dit lot bestaat uit maar liefst 50 loten.

Hoe werkt het?
Net als vorig jaar gaan we ook dit jaar weer alleen met eenmalige machtigingen werken. Het lotnummer staat dan op het bankafschrift van de koper. Hiermee wordt vermeden dat de verkopers met contant geld over straat moeten. Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij familie, vrienden, buren, bedrijven, enz. Daarnaast kun je langs de deuren gaan in jouw buurt, zodat je zoveel mogelijk loten verkoopt.

Voor de verkopers is er de mogelijkheid om te gekke prijzen te winnen. Wat kan je winnen? Bij 20 of meer verkochte loten ontvang je van je trainer een 20-loten-voucher, waar allerlei leuke (korting)acties op staan.

Net als op het voetbalveld gaat iedereen uiteraard ook hiermee zijn uiterste best doen, voor ieder lot dat je verkoop zijn we super dankbaar. Alle jeugdleden alvast bedankt voor jullie medewerking en inzet! Investeer in jezelf door er een groot succes van te maken.