Voetbalactie Albert Heijn: Voetbalpassie sparen voor onze vereniging!

14 september 2021 16:00

Voetbal is de grootste sport van Nederland. Gedurende de coronapandemie stond het amateurvoetbal voor een lange periode stil wat zware gevolgen heeft voor de clubkas van amateurclubs. Als supporter van voetballend Nederland draagt Albert Heijn naast het professionele voetbal, ook het amateurvoetbal een warm hart toe.

Daarom introduceert de Albert Heijn vanaf week 37 een nieuw spaarprogramma: Voetbalpassie, een spaarprogramma waarmee je euro’s spaart voor een amateurvoetbalclub naar keuze. Heel makkelijk met de AH app. Voor elke € 1,- die je besteedt aan deelnemende producten ontvang je 1 Voetbalpassiepunt. Bij 10 punten heb je al een volle spaarkaart ter waarde van € 1,-, waarmee je jouw club kan sponsoren. De spaaractie loopt 3 weken: van maandag 13 september tot en met zondag 3 oktober.

Met meer dan 1.500 deelnemende producten zoals alle verse fruit, Perla, Goudse kaas en diverse mooie A-merken zoals Unox, Coca-Cola, Heineken, Red Bull en Lays spaar je lekker door! Daarnaast maak je kans op vette voetbalprijzen bij aankoop van een aantal A-merken. Denk aan voetbalclinics van Lieke Martens en kaarten voor de mooiste voetbalwedstrijden tot aan VIP-ervaringen voor wedstrijden van het Nederlands elftal of de Eredivisie.

Club activatie plan
Om deze campagne tot een groot succes te maken pakken we deze campagne anders aan dan anders. Samen met onze partner bij deze campagne, de KNVB, hebben we ervoor gezorgd dat alle lokale voetbalclubs diverse off- en online middelen krijgen om direct hun leden aan te sporen mee te sparen met Voetbalpassie. En die leden kunnen hun vrienden en familie weer enthousiast maken om ook mee te sparen zodat alle leden zo veel mogelijk geld ophalen voor hun voetbalclub. Zo zijn straks alle clubkantines helemaal in Voetbalpassie sfeer!

Sparen
De spaaractie loopt 3 weken: van maandag 13 september tot en met zondag 3 oktober en is volledig digitaal. Klanten kunnen dus als geregistreerd bonuskaarthouder sparen via de AH app. Ook klanten die hun boodschappen online bestellen kunnen meedoen. En elke euro aan deelnemende producten bij Albert Heijn to go telt ook mee!

Hoe werkt sparen in de AH app?
Klanten die een geregistreerde Bonuskaart hebben in de AH app sparen vaak automatisch mee voor digitale spaaracties. Bij Voetbalpassie is dat net even anders: klanten moeten zich in de AH app eerst aanmelden voor het Voetbalpassie spaarprogramma voordat ze meesparen.

• Je bevestigt je deelname en je kiest jouw voetbalclub.
  • Je spaart passiepunten bij besteding van elke euro aan deelnemende producten.
  • Je sponsort jouw club met €1 voor elke volle spaarkaart met 10 passiepunten.
  • Je kunt ook jouw vrienden en familie een spaarverzoek sturen.
Op de kassabon (ook in de AH app) staat aangegeven hoeveel Voetbalpassiepunten worden bijgeschreven. Heeft de klant zich niet aangemeld, dan staan er geen Voetbalpassiepunten op de kassabon. Spaarders die hun boodschappen online bestellen vinden het aantal gespaarde Voetbalpassiepunten op de (digitale) pakbon.

Deelnemende actieproducten
Bij elke euro aan deelnemende producten krijg je één Voetbalpassiepunt. Deelnemende producten zijn producten van diverse merken zoals Heineken, Unilever, Red Bull, Lays, Coca Cola, maar ook al het verse fruit (inclusief A-merken zoals Chiquita en Kanzi), alle in de winkel afgebakken broodjes, Perla en alle AH Goudse kaas van de zelfbediening.

ah-x-vi-voetbalpassie-header-large.jpg