Laatste ontwikkeling rondom de teamindeling 2021/2022

19 augustus 2021 19:15

19 augustus 2021, van de Jeugdcommissie

Hierbij volgt een laatste update van de jeugdcommissie.

TEAMINDELING
Na de voorlopige teamindeling van 21 juni jl. hebben we nog een paar aan- en afmeldingen verwerkt. De aangepaste teamindeling is hier te vinden. Met deze teamindeling gaan we in principe starten, maar nog altijd is mogelijk dat er (in overleg) wijzigingen doorgevoerd worden. Blijf de website daarom goed in de gaten houden.

Zie hier de teamindeling

TRAININGSTIJDEN
Gisteravond, op 18 augustus, is het trainingsschema bekend gemaakt. Afhankelijk van school-, studie en werktijden kunnen de trainingstijden nog wijzigen.

Met uitzondering van de kabouters starten alle jeugdteams in de week van 23 augustus met trainen, tenzij de trainer/leider anders bericht. Het kaboutervoetbal start in september, de komende week wordt contact met de betreffende ouders opgenomen.

TRAINER/COACH & LEIDER/TEAM MANAGER
Alle teams hebben inmiddels een leider, steeds vaker team manager genoemd. , én voor bijna alle teams hebben een trainer (zie ook de indeling).

Trainer(s) JO8 en kabouters
Voor JO8-1 en de kabouters zoeken we nog trainers. We zijn met paar mensen in gesprek, maar mocht één van teams willen trainen laat het de jeugdcommissie dan zo snel mogelijk weten.

2e Trainer (als backup) JO10-1
Voor JO10-1 zoeken we nog een tweede trainer die  als back up kan dienen voor Arnold Spaan. Ook hiervoor zijn we in gesprek met iemand, maar dat is op moment van dit schrijven nog niet definitief.

Arnold is begin oktober weer beschikbaar, tot die tijd zoeken we iemand die kan invullen en ook later in het seizoen wel eens een trainer wil geven.

Mocht je als senior, junior, ouder of vanuit andere betrokkenheid bij de club interesse hebben om jeugdtrainer te worden of enig andere rol als vrijwilliger, laat het ons dan weten!

Wij wensen iedereen leuk, sportief en succesvol voetbalseizoen!

De Jeugdcommissie