Oudehaske organiseert een gezellige aftrap van het nieuwe seizoen

17 juli 2021 11:30

Vanwege de aanhoudende coronamaatregelen is het seizoen 2020-2021 hebben we het seizoen niet met de gebruikelijke slotdag af kunnen sluiten. Een seizoen die voor iedere voetballiefhebber snel vergeten wordt. Om hier aan bij te kunnen dragen, wordt op zaterdag 4 september een gezellige aftrap van het nieuwe seizoen georganiseerd.

De startdag is bedoeld voor alle leden, vrijwilligers, sponsoren en een ieder die onze voetbalvereniging een warm hart toedragen. Om 17:30u wordt gestart met de barbecue. Wij rekenen uiteraard op jullie komst!

Introducée (broer, zus, vader, moeder, vriend(in)) mee nemen naar de barbecue is uiteraard ook mogelijk. Hier staat een vergoeding van slechts 5,- tegenover. Deze vergoeding kan ter plekke bij de barbecue worden betaald.

Bij mooi weer, zal het gehele feest op zaterdagavond buiten plaats vinden. Er zal een buitenbar zijn en het plein zal feestelijk zijn aangekleed met stoelen, tafeltjes etc. Opgave voor de startdag en barbecue is niet nodig. Wij hopen op een grote opkomst en een gezellige dag!

Tot zaterdag 4 september!

Kaderbestand_startdag.png