Algemeen
Wilt u sponsor worden van v.v. Oudehaske voor de naamsbekendheid? Of wilt u juist netwerken en onderdeel worden van interessant zakelijk netwerk? Of ziet u sponsoring ook als vorm om uw business te activeren? Of misschien een combinatie van genoemde? Als sponsorcommissie van v.v. Oudehaske streven wij naar dé juiste invulling geven van het sponsorpakket dat bij uw bedrijf past.

Sponsormogelijkheden
Wij zijn als voetbalvereniging erg blij met de bijdrage van onze sponsoren. De sponsorcommissie streeft er dan ook naar dat sponseren bij v.v. Oudehaske geen eenzijdig proces wordt. Daarom zijn er per sponsorvorm een aantal zaken die u kunt verwachten als u kiest voor een dergelijke sponsorvorm:

Actieve sponsoren
Als sponsorcommissie van v.v. Oudehaske denken wij hierin graag met u mee en bieden wij u zeer interessante mogelijkheden. Op dit moment zijn de volgende bedrijven aan onze voetbalvereniging verbonden middels sponsoring:

Geïnteresseerd?
Mocht jij ideeën hebben over eventuele sponsormogelijkheden, die je graag wil delen met de sponsorcommissie, schroom niet om met een of meerdere van de commissieleden contact op te nemen. Dat de sponsoren aan ons denken is natuurlijk fantastisch! Denken jullie daarom ook aan de sponsoren?