Oudehaske JO10 trekt in een spannende derby aan het kortste eind

8465PN
OUDEHASKE
tel. 0513-677622

Op 22 april stond de spannende wedstrijd tussen de Jo10 van Oudehaske en Delfstrahuizen op het programma.  De sfeer zat er meteen goed in. Onder begeleiding van fakkels, muziek en spandoeken kwam scheidsrechter Cathlyn met beide teams het veld op.

Vanaf de aftrap ging Delfstrahuizen fel in de aanval en Oudehaske liet zich in eerste instantie overrompelen. Zo kwamen ze al snel 3-0 achter te staan. Oudehaske kreeg wel de kansen, maar de bal wilde maar niet in het net belanden. Met rust was de stand 2-5.

Na een flinke preek van trainers Wopke en Leon kwamen de teams terug voor de 2e helft. Er werd flink strijd geleverd en Oudehaske kwam nog terug tot 5-6. Zou het nog lukken de wedstrijd naar ons toe te trekken? Helaas niet. De bal viel nog 1x in het net, aan de verkeerde kant. VV Oudehaske- VV Delfstrahuizen eindigde in 5-7.
Alle supporters, familie, vrienden, bedankt voor jullie support en de geweldige sfeer! 🧡🖤