Oudehaske JO17-1 verliest uitwedstrijd in en tegen Stiens

9051LP
STIENS
tel. 058-2571290

Zaterdag 11 februari 2023 moesten we tegen Sc Stiens voetballen. Om 10:30 hadden we de aftrap en begonnen we aan onze 2de wedstrijd van de competitie.

We begonnen niet heel sterk en kregen al snel de 1-0 tegen. Na de 1-0 begonnen we al een klein beetje beter te voetballen, we creëerden niet echt kansen maar we bleven wel strijden. Uiteindelijk scoorde Stiens toch de 2-0 en helaas konden we niet heel veel gevaar meer stichten dus gingen we met een 2-0 achterstand de rust in. Sebastiaan was niet tevreden met het spel wat we lieten zien. We waren te lief en dachten te makkelijk tijdens de wedstrijd dus de 2de helft moesten we nog meer strijden om die aansluitingstreffer te maken.

De 2de helft begonnen we sterk we hadden veel balbezit en konden er makkelijk door heen tikken. Toch creëerden we nog niet heel veel maar we bleven strijden voor die 2-1. Uiteindelijk kwam Stiens met een counter en scoorden ze de 3-0 en lieten we de kopjes een beetje hangen toch waren we steeds beter maar we creëerden toch niet veel gevaar. Een afstandsschot van Yvar was het meeste gevaar wat we hadden maar er kwam geen doelpunt uit. Na een paar minuten floot de scheidsrechter ook af en was de wedstrijd tegen Sc Stiens afgelopen. Helaas hebben we 3-0 verloren maar we hebben wel goed gestreden.

Op naar volgende week tegen Hardegarijp en 3 punten thuis houden.

Groetjes van Dani.