Oudehaske 1 zet zichzelf compleet voor schut tegen CVVO

8465PN
OUDEHASKE
tel. 0513-677622

Afgelopen zaterdag mocht Oudehaske weer aantreden op het eigen sportpark tegen CVVO. Vorige week werd er in en tegen Marknesse met 2-1 verloren, aan de mannen van Oudehaske was het de taak om het patroon in stand te houden. Er was namelijk al een aantal weken sprake van de ene week een winstpartij (thuiswedstrijd) die werd opgevolgd door een verliespartij (uitwedstrijd). Er vanuit gaande dat dit patroon werd voortgezet zou Oudehaske deze wedstrijd dus winnen…. De volgende namen mochten daar dan voor gaan zorgen.

Gerrit Berger
Jelte Bilijam – Wilmer Hazenberg – Steffan Hamhuis – Stan Alleman
Bowe Muurling – Erwin Holtrop
 Jens Deden
Stephan de Rijke – Dennis Speelman – Joran Overwijk

Met op de bank: Sebastiaan de Leeuw, Jordy Mulder en Gerard Hooisma.

Vol goede moed ging de pupil van de week om 14:30 richting de goal van CVVO, in eerste instantie werd er niet gescoord. In de herkansing gelukkig wel! 1-0 voor Oudehaske, maar deze goal telt uiteraard niet. De volgende 7 (!) goals die gedurende deze wedstrijd werden gescoord telden wel, alleen zat daar geen enkele goal van Oudehaske bij.  Al na 15 minuten spelen leek het een kansloze wedstrijd te worden voor Oudehaske. Er stond namelijk al een 0-2 achterstand op het scorebord. Heel af en toe volgde er een kans(je) voor Oudehaske, maar veel werd er niet klaar gespeeld. Met een 0-3 achterstand gingen beide ploegen de kleedkamers in voor een bakje thee. Na rust moest Oudehaske dus een ruime achterstand goed maken. Maar amper begonnen in de tweede helft lag de volgende bal al achter doelman Gerrit. Oudehaske speelde een belabberde wedstrijd en werd op alle fronten afgetroefd. De pijnlijke eindstand die na 90 minuten op het scorebord stond was maar liefst 0-7.

Genoeg stof tot nadenken voor alle spelers om er voor te zorgen dat er in de wedstrijd tegen Deinum, gespeeld om 13:00 vanwege het Nederlands  elftal, wel 3 punten worden bijgeschreven.

We hopen jullie allen, ondanks deze zeer matige wedstrijd, weer te zien in Deinum. Na de wedstrijd kan er in de kantine bij VV Oudehaske worden gekeken naar de wedstrijd van het Nederlands elftal om 16:00.