JO14-1 geeft niet op maar moet punten in Tollebeek laten!

Tollebeek JO14-1JM

Oudehaske JO14-1

2 april 2022 9:00

LR Roskam

Sportpark vv Tollebeek
Wildzang 3
8309BD
TOLLEBEEK

Tollebeek JO14-1JM - Oudehaske JO14-1 | 02-04-2022

De wedstrijd begon om 9.00 uur
In de eerste minuten van de wedstrijd zette Tollebeek veel meer druk dan Oudehaske.
Na een paar minuten scoorde Tollebeek dan ook het eerste goal 1-0.
Even later scoorde Tollebeek weer een goal 2-0, maar nu kwam Oudehaske met twee kansen een van Kim en een van Rimon maar helaas beide mis. Er kwam nog een corner voor Oudehaske om 9.27 uur, maar die was ook weer mis, jammer. Gelukkig konden we de druk wat opvoeren.
Na een paar minuten kreeg Jurjen een kans, maar weer geen goal.
Toen kwam Tollebeek, weer een doelpunt, maar nee; het was buitenspel maar ze gaven niet op en dat werd beloond met een kopbal en goal 3-0 voor Tollebeek.

Tweede helft

We komen op het veld en wij hadden de afspraak dat we niet op zouden geven, dus nu waren wij wat sterker en daarom krijgt Tim een kans van afstand maar die was mis. Pim ging op keep en redde meteen een hoge bal, super. Wij kwamen meer naar voren en nu met succes; een goal van Lammert met een voorzet van Tim en een blok van Rimon. Tollebeek komt weer op gang en scoort een kopbal 4-1 en scoort nog een goal en daarna hebben we nog een goal tegen daarna komen wij weer met een goal 6-2 voor Tollebeek. De keeper, Pim, heeft een blessure, wat vervelend. Jelmer moet weer op keep dan redt Jelmer ook een kopbal.

Einde wedstrijd 6-2 verloren van Tollebeek, op naar de volgende wedstrijd!

Gemaakt door Karst