JO14-1 verliest helaas laatste wedstrijd van het seizoen

8315AM
LUTTELGEEST
tel. 0527-202781

Woensdag 18 mei was onze laatste competitie wedstrijd van dit seizoen. We gaan naar Luttelgeest Arend is met ons mee als extra speler. We begonnen vol goede moed aan de wedstrijd. Na 6 minuten scoorde Tonego de 1e goal. 1-0. We pakten ons spel weer op en Lammert had een goede poging op goal. Helaas geen doelpunt. In de 13e minuut ging Tonego in de aanval wat eindigde in 2-0. Eigen doelpunt van Jurjen. Daarna kreeg Tonego een vrije trap. Helaas 3-0. Net voor de rust scoorde Tonego de 4-0 binnen. Mark had nog een goed kans maar hij raakt de paal jammer genoeg.

Rust.   4-0

In de 2e helft is er een keeper wissel. Tim ging als keeper en Jelmer ging voetballen. Tonego ging gelijk in de aanval en maakte naar een paar minuten de 5-0.  We probeerden ons spel weer op te pakken maar het lukte niet echt. Het werd 6-0. Dankzij een prachtige pass van Jurjen op Mark scoorde Mark de 6-1. Tim had in de laatste minuten nog een paar mooie reddingen.

Eindstand.  6-1

Dit was onze laatste wedstrijd van dit seizoen 2021/2022