JO12-1JM is los!

Beste Oudehaskers,

Oudehaske, zaterdag 28 augustus 2021

Oudehaske JO12-1JM - Nieuweschoot JO12-1

JO12-1 is los! En hoe! Afgelopen zaterdag 28 augustus moesten we oefenen tegen VV- Nieuweschoot JO12-1. Onze tegenstander kwam op de fiets.

Vanaf 9.15 verzamelden we op het sportpark. André, onze coach, had de shirts al klaar hangen in de kleedkamer. Daarna gingen we een warming-up doen.

Om 10.30 begon de wedstrijd met Nikai op keep en Mark als aanvoerder. Verder zitten Jurre, Steven, Jarno, Arent, Niels, Brend, Wybe en Fernan in de JO12.

Deze wedstrijd hebben we dik gewonnen met 17-2!

Wij hebben veel doelpunten gescoord, de doelpuntenmakers waren Jarno, Wybe, Niels, Brend en Fernan. Voor de rust had Nikai niet veel te doen, vlak na rust scoorde Nieuweschoot wel twee keer achter elkaar. En we hebben doelpunten voorkomen doordat Steven achter de muur ging liggen.

Na de wedstrijd gingen we in de kleedkamer feest vieren met muziek!

Groeten van Fernan Funcke JO12-1